عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 مهر 1396
بازدید : 1712
نویسنده : لارستان بزرگ

 معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: بر اساس آمار سرشماری نفوس و مسکن، نرخ بیکاری لارستان از ۱۳٫۴ درصد در سال ۱۳۹۰ به ۶٫۵ درصد در سال ۱۳۹۵ کاهش یافته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان؛ سعید بَیاری که در نشست فراگیر کارگروه اشتغال در تالار شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان سخن می گفت، اظهار داشت: اگرچه لارستان در حوزه اشتغال در وضعیت بسیار بهتری نسبت به بسیاری از شهرستانهای استان قرار دارد اما تا رسیدن به وضعیت مطلوب از نظری کیفی و کمی راه درازی در پیش است.

وی در جمع شماری از رؤسای ادارات و نهادها، بانکها، دانشگاهها، اتحادیه های صنفی، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا از سراسر شهرستان لارستان به تشریح برنامه های اشتغالزایی ملی و استانی از جمله: کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی، مهارت آموزی در محیط کار واقعی، دهکده مشاغل روستایی، روستا تعاون، روستای فاقد بیکار، احیاء فرش دستباف و صنایع و تولیدات سنتی روستایی، و رونق بخشی به گردشگری روستایی پرداخت و تأکید کرد: دستیابی به اهداف پیش بینی شده نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاههای حاکمیتی و مردم است.



:: موضوعات مرتبط: خبر , ,
زمین باقی می ماند اما انسان فانی است،انسان به جهان چشم می گشاید،اما دوباره در قعر خاک مدفون می گردد.زندگی بس کوتاه است،اما جهان در مکان جاوید خود پایدار باقی می ماند. partnering with Indigenous peoples to Defend their Lands، Languages، and Cultures

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استان من لارستان و آدرس bazigar.Loxtarin.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com