عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 14 دی 1394
بازدید : 2403
نویسنده : لارستان بزرگ

 به گزارش روابط عموی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، مهندس محمدرضا باقری فرد مدیر کل ضمن بازدید از محور شریانی لار -جهرم عنوان داشت: طول این محور ۱۵۵ کیلومتر است که ۱۰۵ کیلومتر آن در حوزه این اداره کل قرار دارد و27 کیلومتر از این پروژه آماده بهره برداری است و ۸ کیلومتر نیز در حال احداث است که خوشبختانه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار می باشد. 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: آخرین وضعیت باند دوم جاده لار- جهرم تشریح شد ,
تاریخ : دو شنبه 14 دی 1394
بازدید : 1872
نویسنده : لارستان بزرگ

 

میلاد لارستان: عبدالعزیز محمد صالح العوضی استاد دانشگاه الازهر قاهره مصر از دانشگاه آزاد اسلامی اوز بازدید وبا مسئولان این دانشگاه گفت و گو کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس دانشگاه آزاد اوز گفت:

بقیه در ادامه مظلب...



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: بازدید استاد دانشگاه الازهر مصر از دانشگاه اوز ,
تاریخ : دو شنبه 14 دی 1394
بازدید : 1949
نویسنده : لارستان بزرگ

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان گفت: در راستای برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات در لارستان، نمایندگی خانه مطبوعات در لارستان افتتاح می شود.

سید علی اصغر رفعت حقیقی  اظهار داشت: پس از پیگیری‌های به عمل آمده مجوز های لازم برای برپایی دفتر خانه مطبوعانت در لار اخذ شد و این دفتر روز چهارشنبه ۱۶ دیماه سال جاری با حضور معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد فارس و اساتید حوزه روزنامه نگاری و همچنین نماینده خانه مطبوعات استان فارس و مسئولان شهری،در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان افتتاح خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: نمایندگی خانه مطبوعات در لارستان افتتاح می شود ,
زمین باقی می ماند اما انسان فانی است،انسان به جهان چشم می گشاید،اما دوباره در قعر خاک مدفون می گردد.زندگی بس کوتاه است،اما جهان در مکان جاوید خود پایدار باقی می ماند. partnering with Indigenous peoples to Defend their Lands، Languages، and Cultures

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استان من لارستان و آدرس bazigar.Loxtarin.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com