عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 30 آذر 1393
بازدید : 6964
نویسنده : لارستان بزرگ

ماه محرم در سایبان/1

                                            



:: موضوعات مرتبط: عکس , روستاهای لارستان کهن , ,
:: برچسب‌ها: ماه محرم در سایبان/1 ,
تاریخ : پنج شنبه 2 آبان 1393
بازدید : 3344
نویسنده : لارستان بزرگ

 الله وردیخان به علاالملک یا همان میرزا ابراهیم خانثانی اعزاز و احترام نمود و پس از چند روزی که در ان شهر اقامت گزید ، رتق و فتق این ایالت را به قاضی ابوالقاسم سپرده خان معزول را همراه خود ساخته و به شیراز بازگشت و بوسیله پیکی مژده این پیروزی را به شاه گزارش فرستاد.

خان فارس در شیراز هم مدتی زیاد توقف ننمود. چه بطوری که قبلا نئشته بودم شاه عباس به هنگام حرکت به سوی بلخ به او پیغام داده بود تا به اردو بپیوندد...



:: موضوعات مرتبط: تاريخشناسي لارستان , ,
:: برچسب‌ها: تسخیر لار به توسط الله وردیخان ,
تاریخ : پنج شنبه 1 آبان 1393
بازدید : 3301
نویسنده : لارستان بزرگ

 ... و هم به توسط پیکی اظهار انقیاد نمود و از اعمال پیشین خود پوزش خواست اما خان فارسبدان اظهارات و پوزش خواهی قانع نگشت و متقابلا پیغامی برای او فرستاد که ذیلا از عالم ارا عباسی نقل می گردد ...

 

چون در این حوالی اتاق نزول افتاده ، اگر اباهیم خان خود را از جمله بندگان درگاه شاهی می داندو در قول خود صادق است مناسب ان است که بی خوف و دهشت امده بین الجانبین صورت ملاقات روی دهد که بدون این معنی مراجعت من لایق دولت پادشاهی نیست.



:: موضوعات مرتبط: تاريخشناسي لارستان , ,
:: برچسب‌ها: تسخیر لار به توسط الله وردیخان ,
تاریخ : دو شنبه 1 مهر 1393
بازدید : 3609
نویسنده : لارستان بزرگ

 Men from the southern Iranian town of Lar (approximately 226,000) have a long history as merchants engaged in Indian Ocean sea trade and in local overland trading between the Persian Gulf and inland Iran. Laris assumed a new role in the trade of the Persian Gulf region with the beginning of oil production in Kuwait and other small states after World War II. At that time, Lari men began migrating to Kuwait to open small shops that catered to the huge influx of migrants working in the oil industry and in construction. Typically, Lari men left their families and worked in Kuwait for periods of 18 months to several years before returning home for six month visits.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: larestanies: the search for work ,
تاریخ : یک شنبه 1 مهر 1393
بازدید : 16308
نویسنده : لارستان بزرگ

                                            

   - دور نمایی از شهرک سایبان

 



:: موضوعات مرتبط: عکس , روستاهای لارستان کهن , ,
:: برچسب‌ها: عکسهایی زیبا از درز و سایبان ,
تاریخ : یک شنبه 2 شهريور 1393
بازدید : 3784
نویسنده : لارستان بزرگ

 زبان‌شناسی (به انگلیسیLinguistics) علمی است که به مطالعه و بررسی روشمند زبان می‌پردازد. در واقع، زبان‌شناسی می‌کوشد تا به پرسش‌هایی بنیادین همچون «زبان چیست؟»، «زبان چگونه عمل می‌کند و از چه ساخت‌هایی تشکیل شده‌است؟»، «انسان‌ها چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند؟»، «زبان آدمی با سامانه ارتباطی دیگر جانوران چه تفاوتی دارد؟»، «کودک چگونه سخن گفتن می‌آموزد؟»، «زبان بشر چگونه تکامل یافته‌است؟»، «زبان‌ها چه قرابتی با یکدیگر دارند؟»، «ویژگی‌های مشترک زبان‌های جهان کدامند؟»، «انسان چگونه می‌نویسد و از چه راهی زبان نانوشتاری را واکاوی (تحلیل) می‌کند؟»، «چرا زبانها دگرگون می‌شوند؟» و ... پاسخ گوید



:: موضوعات مرتبط: زبانشناسی , ,
:: برچسب‌ها: زبان شناسی , زبان چیست؟ ,
تاریخ : یک شنبه 2 شهريور 1393
بازدید : 2854
نویسنده : لارستان بزرگ

 به گزارش صحبت و به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، محمدرضا قنبرنژاد ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان، این پروژه ها را گامی بلند برای توسعه شهر لار در آینده ای نزدیک برشمرد و اظهار کرد: پروژه های شهرداری با تعامل و همبستگی بین مردم و مسئولین انجام شده و دستگاههای اجرایی نیز در رفع مشکلات عمرانی شهر مؤثرند.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: افتتاح 38 پروژه عمرانی شهرداری لار به مناسبت هفته دولت ,
تاریخ : یک شنبه 19 مرداد 1393
بازدید : 8162
نویسنده : لارستان بزرگ

 عکسهای زیبایی از بازار امام خینی لار (4)

                                            



:: موضوعات مرتبط: عکس , ,
:: برچسب‌ها: عکسهای زیبایی از بازار امام خینی لار (4) ,
تاریخ : یک شنبه 19 مرداد 1393
بازدید : 9788
نویسنده : لارستان بزرگ

 عکسهای زیبایی از بازار امام خمینی لار (3)

                                            



:: موضوعات مرتبط: عکس , ,
:: برچسب‌ها: عکسهای زیبایی از بازار امام خمینی لار (3) ,
تاریخ : سه شنبه 10 تير 1393
بازدید : 2646
نویسنده : لارستان بزرگ

 نگهداری و توسعه فضای سبز

فضای سبز اندک اندک معنا ،مفهوم و ارزش واقعی خود را که مترادف با زندگی ،حیات،تنفس،پاکیزگی و بهداشت محیط ،زیبایی و طراوت و آرام کننده روح و روان ،پاکیزه کننده هوا است را به ما نشان می دهد.بخصوص با توسعه ی سریع تکنولوژی و صنعت ، مهاجرت مهار نشده ،رشد سریع و بی رویه شهر ها و حاشیه نشینی که تخریب سریع و وحشتناک فضای سبز داخل و اطراف شهر ها را بهمراه داشته است.

فضای سبز با هدف نزدیک شدن به نیاز شما برای ایجاد فضای صمیمی سرشار از رنگ و احساس با هدف خاص با ارائه راه حل های به ظاهر فنی و زیبا شناختی و معیارهای با کیفیت همراه با ایده های خوب ، محلی برای استراحت و تفریح و سرگرمی و عاملی جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست و مبارزه با سرو صدا با در نظر داشتن حفظ منابع طبیعی و محیط زیست ایجاد می شود.

. فلسفه و معماری فضای سبز از زمان بسیار قدیم مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است . کارشناسی ارشد طراحی منظر، نه تنها به قوانین طبیعت پایبند است ، بلکه تلاش برای پیاده سازی روش ساخت باغ با اصول اساسی فلسفه ی زندگی مردم را در نظر گرفته است.  که سبک های مختلف طراحی چشم انداز بازتابی از دوره های خاصی از زندگی و معماری باغ، همراه با جنبه های مذهبی و ملی از زندگی مردم نسبت به هماهنگی و طبیعت در آن دیده می شود.

در سالهای اخیر با توجه به نیاز جوامع و نوع تفریحات و میزان امکانات در گذشته و آینده باهم متفاوت می باشد ، امروزه مسئولیت ایجاد فضای سبز برعهده دو گروه 1 – طراحان و برنامه ریز ها و 2 – افرادی که طرح را اجرا و نگهداری می کنند تقسیم بندی می شوند.

طراحان بایستی نیازهای روحی ، جسمی و اجتماعی سنین مختلف مردم هر منطقه را بدرستی شناخته و بعد از آن اقدام به طراحی کنند که برای رفع نیاز همه اقشار جامعه چهار هدف کلی را دنبال کنند.



:: موضوعات مرتبط: مدیریت شهری , ,
:: برچسب‌ها: نگهداری و توسعه فضای سبز ,

تعداد صفحات : 32


زمین باقی می ماند اما انسان فانی است،انسان به جهان چشم می گشاید،اما دوباره در قعر خاک مدفون می گردد.زندگی بس کوتاه است،اما جهان در مکان جاوید خود پایدار باقی می ماند. partnering with Indigenous peoples to Defend their Lands، Languages، and Cultures

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استان من لارستان و آدرس bazigar.Loxtarin.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com